Дистанційне навчання
6. Дати письмову відповідь на запитання тесту (обов"язково) + Творча робота. Створіть рекламу оповідання «Скляний равлик» М. Павича (за бажанням: презентація, постер, інтелекткарта, кросворд, тест, постерна презентація та інше в classroom): https://classroom.google.com/u/0/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
Творче завдання можна виконувати на дошці padlet зразу на блозі: 2 рази натисніть на полі (або + ) і можете працювати в своєму віконці, або завантажите свою роботу (стрілочка в вашому віконці). Підпис обов"язково. Це щось нове, але цікаве! Спробуйте!
https://ru.padlet.com/milalyutaya/qi2qxi8ms9payw13
У японській символіці журавлі - символ надії, благополуччя й щастя.
6. Дати письмову відповідь на запитання "Чому, на вашу думку, твір Я. Кавабати створює враження незавершеного?" (classroom, за бажанням на оцінку):
https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
12.05.2020 11-А класс
Контрольна робота 4
«Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ ст.» та Література другої половини ХХ – початку ХХІ ст.» (різнорівневі завдання)
- Виконайте тестові різнорівневі завдання: https://classroom.google.com/u/0/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
05.05.2020 11-А класс https://www.1000z.com.u
ПЧ
2 Макс
Фріш «Санта- Крус» або Фрідріх Дюррренматт
«Гостина старої дами»
- Прочитати текст скорочено: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=5609
- Підготуватися до контрольної роботи: https://ru.padlet.com/milalyutaya/p5qo5taceuy0ebtr
28.04.2020 11-А класс https://www.1000z.com.ua/
Сербія
Милорад
Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик»
- Короткі відомості про митця.
- Утілення в оповіданні
«Скляний равлик» рис постмодернізму.
- Можливість вибору шляхів читання твору як
вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і
читачем, «відмови від монопольного права автора на істину».
- Варіанти фіналу
твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.
1. Повторимо. Театр абсурду https://www.1000z.com.ua/multimedijni-prezentatsiyi/rozdil-7-teatr-absurdu/
2. Робота над темою урока. Переглянути експрес урок №20.
---- "Закінчивши книгу, опиняєшся на початку наступної історії", - пишк К. Рансмайр.
Так само й ми опиняємося на початку сучасної історії - на початку літератури ХХІ ст. ЇЇ представляють письменники й поети найрізноманітніших течій, напрямів, стилів - від традиційних до найоригінальніших. Чільне місце поміж них посідає постмодерніст, сербський письменник Милорад Павич. Про нього говоритимемо сьогодні.
3. Прочитайте «Автобіографію» Милорада Павича. Напишіть тези у зошит.
---- "Закінчивши книгу, опиняєшся на початку наступної історії", - пишк К. Рансмайр.
Так само й ми опиняємося на початку сучасної історії - на початку літератури ХХІ ст. ЇЇ представляють письменники й поети найрізноманітніших течій, напрямів, стилів - від традиційних до найоригінальніших. Чільне місце поміж них посідає постмодерніст, сербський письменник Милорад Павич. Про нього говоритимемо сьогодні.
3. Прочитайте «Автобіографію» Милорада Павича. Напишіть тези у зошит.
4. Опрацювання теоретичного матеріалу. Прочитати статтю підручника стор. 171 - 175.
5. Прочитати оповідання "Скляний равлик" або прослухати аудіо-текст. Переклад Оксани Микитенко (читає Г. Кудряшов)
5. Прочитати оповідання "Скляний равлик" або прослухати аудіо-текст. Переклад Оксани Микитенко (читає Г. Кудряшов)
6. Дати письмову відповідь на запитання тесту (обов"язково) + Творча робота. Створіть рекламу оповідання «Скляний равлик» М. Павича (за бажанням: презентація, постер, інтелекткарта, кросворд, тест, постерна презентація та інше в classroom): https://classroom.google.com/u/0/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
Творче завдання можна виконувати на дошці padlet зразу на блозі: 2 рази натисніть на полі (або + ) і можете працювати в своєму віконці, або завантажите свою роботу (стрілочка в вашому віконці). Підпис обов"язково. Це щось нове, але цікаве! Спробуйте!
https://ru.padlet.com/milalyutaya/qi2qxi8ms9payw13
8. Підготуватися до контрольної роботи за темою "Література другої половини ХХ - початку ХХІ ст."
21.04.2020 11-А класс https://www.1000z.com.ua/
ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ.
Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ ст. Література постмодернізму
- Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.
- РМ 3 (усно). Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах.
- Тест на перевірку домашнього завдання в classroom: https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
- Робота над темою урока. Переглянути експрес урок №19.
3. Опрацювання теоретичного матеріалу. Прочитати статтю підручника стор. 160 - 170.
4. Підготувати повідомлення про життя та творчість Милорада Павича. Прочитати оповідання "Скляний равлик".
14.04.2020 11-А класс https://www.1000z.com.ua/
Японія. Ясунарі Кавабата (1899 – 1972) .
«Тисяча журавлів»
- Ясунарі Кавабата – лауреат Нобелівської премії.
- Відображення самобутності японської культури у повісті «Тисяча журавлів».
Япония для європейських країн упродовж тривалого часу була terra incognita, незвіданою землею через її віддаленість і закритість. За тисячоліття там сформувалася багата й своєрідна культура, особливі звичаї, традиції й менталітет. Один із визначних прозаїків ХХ ст., лауреат Нобелівської премії 1968 р., Ясунарі Кавабата, блискуче втілив у своїй творчості "сутність японського мислення". Він зазначав: "Захоплюючись сучасною літературою Заходу, я іноді намагався наслідувати її зразки. Але по суті своїй я -- східна людина й ніколи не сходив із власного шляху...". Проза Я. Кавабати м"яка, лірична, сповнена тонких нюансів.
Його манеру письма можна порівняти з цвітінням сакури, пелюстки якої символізують прекрасні миттєвості життя. Митець прагнув розкрити таємний, прихований сенс буття, змушуючи читачів шукати істину разом.
Його манеру письма можна порівняти з цвітінням сакури, пелюстки якої символізують прекрасні миттєвості життя. Митець прагнув розкрити таємний, прихований сенс буття, змушуючи читачів шукати істину разом.
- Опрацювання теоретичного матеріалу. Прочитати статтю підручника стор. 152 - 153.
- Складання психологічного портрета письменника. Складіть за відео уроком (у зошитах, або аркушаш) психологічний портрет Я. Кавабати, зважаючи на слова його нобелевської промови "усе своє життя я прагнув прекрасного й прагнутиму до самої смерті".
- Буктрейлер Ясунарі Кавабата "Тисяча Журавлів"
На сторінках повісті чайний посуд, узагалі вся кераміка - вази, чашки й чайники - живуть немовби власним життям, що пов"язане з минулим. Старовинні речі, яким по кількасот років, відтіняють швидкоплинність людського існування, утілюють віковічну мудрість, нагадують про неминущі цінності.
4. Прочитати статтю підручника стор. 153 - 150.
5. Скрайбінг. Тисяча журавлів. Ясунарі Кавабата. Стислий переказ
У японській символіці журавлі - символ надії, благополуччя й щастя.
6. Дати письмову відповідь на запитання "Чому, на вашу думку, твір Я. Кавабати створює враження незавершеного?" (classroom, за бажанням на оцінку):
https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
07.04.2020 11-А класс https://www.1000z.com.ua/
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті.
1. Опрацювання теоретичного матеріалу. Прочитати статтю підручника ст 143-147 "Повість-притча "Старий і море".
«Людина створена не для
поразок»
(Е. Хемінгуей. Повість « Старий і море»)
Читання
духовного заповіту Марії Терези:
Життя – це шанс. Скористайся ним.
Життя – це мрія. Здійсни її.
Життя – це обов’язок. Виконай його.
Життя – це любов. Насолоджуйся нею.
Життя – це цінність. Цінуй його.
Життя – це боротьба. Почни її.
Життя таке чудове – не загуби його.
Це твоє життя. Борони його.
В усі часи
людина прагнула знайти своє місце в навколишньому світі, здобути гармонію з
природою, осягнути сенс свого життя, буття ... Ці «вічні»
проблеми довгі роки хвилювали і відомого американського письменника Ернеста
Хемінгуея. Результатом його моральних шукань стала повість «Старий і море». Цю книгу назвуть вершиною
творчості Хемінгуея. За неї в 1954 році письменник отримає Нобелівську премію. Спробуємо наблизитися до розуміння її змісту (усно):
? З’ясуйте, що таке «ефект айсбергу», який широко
використовував Е.Хемінгуей.
?
Пригадайте, хто із українських
письменників, так само як і Е.Хемінгуей, не сприйнявши дійсності, будучи
відомим, покінчив життя самогубством? Що ще є спільного у М.Хвильового та
Е.Хемінгуея?
2. «Мозкова атака». Дайте відповіді на питання (усно).
?
Про що розповідає Ернест Хемінгуей у творі «Cтарий і море»?
?
Чи легко було читати повість?
?
Які роздуми викликав твір?
3. Перевірка знання тексту. Прийом «Так чи ні»(письмово у зошитах або на аркушах).
1 Старому рибалці не щастило в морі 84
дні (......)
2. Старий навчав хлопця рибалити і його
батьки з радістю відпускали в море з Сантьяго (...........................................)
3. У старого и хлопця було спільне
захоплення – футбол (....................)
4. Сантьяго жив у старій хижі, де були
лише ліжко і стіл і стілець (.......................)
5. На світанку старий відправився в
море разом з Моноліно (............)
6. Перший улов старого – невеликий
тунець (..........)
7.
Велика рибина тягла старого у відкрите море (.....)
8. На корму човна сіла велика пташка
перепочити і старий зігнав її (..............................................................)
9. Старий переміг рибу і затягнув на
човен (.................................................)
10. Двобій з першою акулою старий виграв
(........)
11. Старий справився із цілою зграєю
акул (.............................................)
12. Повернувшись додому, старий заснув і йому снилися леви (............)
4. Дослідження. Незвичайність героя
Сантьяго (розглянути матеріал до теми уроку): https://docs.google.com/document/d/113aaUW_Bv2BK5FvEvEmcEPBFdyIijqg98hRjRhPDeCU/edit
5. Літературний диктант + відповіді на питання (classroom): https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyNzVa/t/all
31.03.2020 11-А класс https://www.1000z.com.ua/
Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. США Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.
- Опрацювання теретичного матеріалу.
- Прочитати статтю підручника ст 142-143 "Провідні тенденції художньої літератури другої половини ХХ ст.".
- Опрацювати матеріал підручника за темою"Життя та творчість Ернеста Гемінґвея".
- Переглянути експрес урок №16.
Переглянути презентацію.
Записати повідомлення у зошит про
історію написання твору Ернеста Гемінґвея "Старий і море".
історію написання твору Ернеста Гемінґвея "Старий і море".
- Прочитати Ернеста Гемінґвея "Старий і море" або переглянути мультфільм.
Напишіть фанфіки за прочитаним твором
(на тему за вашим варіантом):
Напишіть фанфіки за прочитаним твором
(на тему за вашим варіантом):
- Варіант 1: розкажіть про повернення Сантьяго з рибалки в кінці повісті від імені
хлопчика Маноліна, учня й колишнього партнера Сантьяго;
- Варіант 2: розкажіть про кульмінаційні події повісті від імені моря, з яким стає
на двобій Сантьяго;
- Варіант 3: розкажіть про події так, ніби рибина піддалася старому відразу й він
прибув додому з цілою здобиччю.
17.03.2020 11-А класс
Контрольна робота «Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.»Твір-роздум за прочитаними творами (письмово)
1. Теорія літератури (повторімо).
Твір-роздум – твір, у якому повідомляються причини та наслідки дій,
обговорюється проблема, формулюються відповідні висновки.
Структура твору-роздуму
Вступ, що містить тезу – положення, яке вимагає доказів;
Аргументи: не менше 2-3 доказів думок, викладених у тезі;
Висновок, в якому остаточно підтверджується теза;
Об’єм твору розраховується за формулою:
Вступ + Висновок = 1/3 обсягу твору
Основнв елементи композиції:
1) теза (думка, запитання, проблема);
2) аргумент (доказ + приклад, ілюстрація);
3) висновок (результат міркувань).
Іншими словами, якщо твір займає три сторінки,
то загальний обсяг вступу і висновку не повинен перевищувати однієї сторінки.
Кожну частину твору-роздуму потрібно починати з нового рядка.
1. Теми контрольного твору:
· Чи актуальні питання роману Джорджа Орвелла «Скотоферма» сьогодні?
· Чи можна вважати образ матінки Кураж пророчою метафорою майбутнього Німеччини (за драмою Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти»)?
· Чому оповідання Г. Белля має назву «Подорожній, коли прийдеш у Спа…»?
· Чому твір Пауля Целана «Фуга смерті» став емблемою Другої світової війни в поезії «Герніка» Пабло Пікассо – в образотворчому мистецтві?
2. Творча робота.
Індивідуальне: підготувати повідомлення
«Загальний розвиток літератури другої половини ХХ ст.».
Немає коментарів:
Дописати коментар