Дистанційне навчання
Експрес уроки зарубіжна література 10 клас
https://www.youtube.com/results?search_query=%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81+%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8+%D0%B7%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0+%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0+10+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81Література на літо
26.05.2020 10-А класс
Шановні десятикласники! Цей тиждень присвячений темі "Привіт, літо!"
Тому тема нашого завдання "Виразне читання поезій про літо"
Складіть кольорову гаму вибраного вірша про літо. Розпишіть його за відчуттям (колір, рух, звук, душевний стан та інше).
Інструкції:
1. Виберіть вірш, натиснувши на віконце. Прочитайте його.
2. Натисніть на + "добавить еще одну карточку" і запишіть своє прізвище та ім"я, натисніть на пусте поле.
3. Знову натисніть на своє прізвище і в графі "Описание" запишіть свої враження від вірша.
4. Праворуч є "вложение". Ви можете завантажити свій малюнок або файл.
Успіхів!
Інструкції:
1. Виберіть вірш, натиснувши на віконце. Прочитайте його.
2. Натисніть на + "добавить еще одну карточку" і запишіть своє прізвище та ім"я, натисніть на пусте поле.
3. Знову натисніть на своє прізвище і в графі "Описание" запишіть свої враження від вірша.
4. Праворуч є "вложение". Ви можете завантажити свій малюнок або файл.
Успіхів!
Виконуємо завдання на дощці Trello https://trello.com/b/cEO274ND
12.05.2020 10-А класс
Контрольна робота 4.
«Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці», Драматургія кінця ХІХ – поч.. ХХ ст..», «Сучасна література в юнацькому читанні» (тестові завдання)
Виконати контрольну тестову роботу у classroom: https://classroom.google.com/u/0/w/NTU0MDI5ODMyMzRa/t/all
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ
Бразилія. Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік».
- Значення творчості П. Коельйо для сучасності.
- Мотиви й образи світової культури у творі.
- Ознаки роману-притчі.
- Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік».
- Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».
- Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік).
- Робота з підручником. Прочитати статю підручника: стор.197 - 202. Скласти опорний конспект у зошиті.
2. Підготувати усне повідомлення "Мій шлях до пірамд".
______________________________________________
ПЧ 2 . Велика Британія. Сью Таунсенд (1946 – 2014).
Цикл
творів про Адріана Моула.
- Образ молодої людини, її становлення, стосунків зі світом та психологічні проблеми в циклі творів про Андріана Моула.
- Еволюція головного героя, формування характеру та цінностей.
- Авторська іронія. Жанр щоденника.
- Подивитися експресурок.
- Скласти у зошитах паспорт письменниці.
3. Підготуватися до контрольної роботи ( Моріс Метерлінк. «Синій птах», Паоло Коельйо «Алхімік»,Сью Таунсенд Цикл творів про Адріана Моула): https://ru.padlet.com/milalyutaya/lq3q7ky0kf4ulq32
28.04.2020 10-А класс
Бельгія. Моріс Метерлінк. «Синій птах»
- Ідея одухотворення життя
й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».
- Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
- Повторемо матеріал (прослухати аудіо-текст або переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=lyBuVL2GMYI )
2. Стисло за лвнцюжком перекажіть зміст казки-феєрії М. Метерлінка"Синій птах" (зошит).
3. Практична робота. Заповніть 2-й стовпець "Композиція казки-феєрії М. Метерлінка"Синій птах". Зробіть висновок (письмово у зошиті, надіслати у classroom): https://docs.google.com/document/d/1jggydxKdhnNYIEM2yKf7QN19isGW19WYpnNYkKCRRtM/edit?usp=sharing + Експрес-опитування (Google-форма, писмово у classroom 28.04 15:00): https://classroom.google.com/u/0/w/NTU0MDI5ODMyMzRa/t/all
Практичну роботу можна виконувати на дошці padlet зразу на блозі: натисніть на на таблицю, завантажте її, заповніть. Завантажте свою роботу на стіну дошки в нове віконце, натиснувши 2 рази на дошці, або на +, потім стрілочка. Підпис обов"язково. Це щось нове, але цікаве! Спробуйте!
https://ru.padlet.com/milalyutaya/krrmoyeiyf9jjki9
4. Підготуватися до контрольної роботи за темою "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ – поч.. ХХ ст... Сучасна література в юнацькому читанні."
Практичну роботу можна виконувати на дошці padlet зразу на блозі: натисніть на на таблицю, завантажте її, заповніть. Завантажте свою роботу на стіну дошки в нове віконце, натиснувши 2 рази на дошці, або на +, потім стрілочка. Підпис обов"язково. Це щось нове, але цікаве! Спробуйте!
https://ru.padlet.com/milalyutaya/krrmoyeiyf9jjki9
4. Підготуватися до контрольної роботи за темою "Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Драматургія кінця ХІХ – поч.. ХХ ст... Сучасна література в юнацькому читанні."
21.04.2020 10-А класс
ДРАМАТУРГІЯ КІНЦЯ XIX – ПОЧАТКУ XX СТ.
Зміни в драматургії на
межі XIX–XX ст.
Бельгія. Моріс Метерлінк (1862 – 1949). «Синій птах».
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст.
-
М. Метерлінк як
теоретик і практик «нової драми».
-
Концепція символістського театру.
Моріс Полідор Марі Бернар Метерлінк - один із загальновизнаних експериментаторів. Цього найвидатнішого драматурга Бельгії ще за життя називали бельгійським Шекспіром, вважають засновником символістського театру. Моріс Метерлінк - лауреат Нобелівської премії з літератури (1911). Найвидатніші твори М. Метерлінка, створені на зламі ХІХ - ХХ ст., досі правлять на взірець символістської драми.
1. Прочитати статтю підручника стор. 181 - 184.
2. Переглянути відео. Опрацювати статтю підручника стор. 185 - 191.
М. Метерлінк як
теоретик і практик «нової драми».
Концепція символістського театру.
3. Скласти схему "Етапи творчості М. Метерлінка": "Театр смері" (ознаки), "Театр надії" (ознаки).
4. Знати біографію М. Метерлінка; прочитати драму "Синій птах".
14.04.2020 10-А класс
Артюр Рембо (1854-1891)
«Голосівки», «Моя циганерія».
- Художнє новаторство А. Рембо.
- Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки».
- Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».
Моє пробудження проголосили шквали...
А. Рембо
Сугестивність: 1) здатність сприймати психічний уплив з боку іншої особи або групи осіб, ступінь сприйнятливості до впливу; 2) влативість тексту нести, окрім конкретної інформації, ще й таку, яка сприймається на рівні підтексту або інтуїції.
- Прочитати статтю підручника стор. 177 - 178.
- Переглянути відео "Біографія А. Рембо".
- За статтею підручника скласти конспект "Етапи творчості а. Рембо", розкрийте еволюцію поезій поета.
- Прочитайте сонет «Голосівки», підручник стор. 179.
- Чому, на вашу думку, саме з кольорами асоціюються у поета голосні звуки?
- Які асоціації навели б ви?
- Чому «Голосівки» називають панорамою Всесвіту?
- Створіть каталог літер, які є символічними для вашого класу, особисто для кожного учня.
- Прочитайте вірш «Моя циганерія», підручник стор. 180.
- Чому поезія має таку назву?
- На які особливості краєвиду звертає увагу ліричний герой? Який настрій вони створюють?
- Із ким ліричний герой порівнює Природу? Яку роль вона відіграє у духовних пошуках?
- Які асоціації виникли у вас під час аналізу цього твору?
- Творче: скласти асоціативний ланцюжок "Я" за принципом "Голосівок" А. Рембо.
- Для охочих: проілюструвати вірш "Голосівки".
Поль Верлен (1844 – 1896).
«Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».
- Естетичні погляди поета у вірші «Поетичне мистецтво».
- Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні».
- Сугестивність, музичність, живописність лірики.
- Прочитати статтю підручника " Теоретичні ознаки та художні відкриття поезії французького символізму" ст. 166-170.
- Переглянути екпрес урок "Поль Верлен".
2. Опрацювати біографію і творчість П. Верлена за підручником ст. 171-176.
3. Прослухати вірш П. Верлена "Поетичне мистецтво".
4. Продивитися відео ряд "Осіння пісня" П. Верлен.
31.03.2020 10-А класс
17.03.2020 10-А класс
3. Прослухати вірш П. Верлена "Поетичне мистецтво".
5. Творча робота (у зошитах або на аркушах).
- Вставте пропущені слова у висловлювання Максима Горького про П. Верлена та прокоментуйте цю думку: "У нього завше меланхолійних віршах, що ... глибокою тугою, достотно ... волання відчаю, біль чутливої та ніжної душі, яка несамовито бажає світла, бажає чистоти, шукає Бога --- та не знаходить: хоче ... людей --- та не в змозі".
- Слова для довідки: а) стають, бачиться,знати; б) тріпочуть, знаходилося, замовчувати; в) хвилюють, літало, покинути; г) бринять, чулося, любити.
Письмового обов"язкового завдання у classroom немає.
31.03.2020 10-А класс
Шарль Бодлер.
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.
- Переглянути екпрес-урок "Вірші Шарля Бодлера". Шарль Бодлер - поет, політичний діяч, журналіст, перекладач.
2. Переглянути методичний коментар (на допомогу учневі) "Французський символізм".
3. Перечитати стіттю підручника ст. 149-151 "Течії раннього модернізму: імпресіонізм, символізм, неоромантизм".
3. Перечитати стіттю підручника ст. 149-151 "Течії раннього модернізму: імпресіонізм, символізм, неоромантизм".
4. Навчаємося для життя. Висловте свою позицію щодо питання «Яку роль відіграє поезія в нашому житті?». (за бажанням письмово, роботу надіслати у Classroom).
5. Написати твір ( або есе, 1,5-2 сторінки) за поезіями Ш. Бодлера на одну із тем: "Конфлікт ідеалу й дійсності в поезії Ш. Бодлера", "Культ краси в ліриці Ш. Бодлера", " Трагізм становища поета у світі (бодлерівська концепція митця в поезії "Альбатрос")", ""Квіти зла" Ш. Бодлера - символічна біографія поета", "Жорстокий моральний урок поезфї Ш. Бодлера".
https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyMzRa/t/all
https://classroom.google.com/w/NTU0MDI5ODMyMzRa/t/all
Франція. Шарль Бодлер (1821 – 1867).«Квіти зла», сонет «Альбатрос». Ш. Бодлер – пізній романтик і зачинатель модернізму. Збірка «Квіти зла» (загальна характеристика). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. («Відповідності», «Вечорова гармонія»).
1. Опрацювати статтю підручника ст.142-148.
2. Прочитати статтю підручника ст.149-151. Скласти цитатний план статті.
3. Продивитися експрес урок: «Вірші Шарля Бодлера»:
ПІБ: Клас: Дата:
1. Народився Шарль Бодлер
а) У Лондоні 1921 б) У Парижі 1921
в) У Києві 1721 г) У Парижі 1821
2. Що спричинило зміну характеру хлопчика?
а) Погані оцінки б) Погані друзі
в) Смерть батька г) Смерть діда
3. Збірка "Квіти зла" видана у
а) 1855 році б) 1857 році
в) 2003 році г) 1920 році
4. Розмір штрафу за опублікування збірки "Квіти зла"
а) 1000 франків б) 300 франків
в) 300 доларів г) 100 франків
5. Друге видання збірки "Квіти зла" містило у собі
а) 6 старих віршів б) 15 нових віршів
в) 32 нових вірші г) 21 нових вірша
6. Образ-символ Шарля Бодлера з його поезії
а) Квіти б) Альбатрос
в) Нічна красуня г) в'язниця
4. Підручник ст. 156-165 опрацювати.
5. Уміти виразно читати, аналізувати твори поета.
6. Шарль Бодлер "Альбатрос". Читає Вадим Василенко.
Данте Аліг'єрі "Божественна комедія"
Продивіться документальний фільм і напишіть рецензію на нього.
Ссылки на учебники по Зарубежной литературе 10 класс:
1. https://pidruchnyk.com.ua/1146-zarubizhna-literatura-10-klas-nikolenko.html (мы работаем в 2018-2019 уч.г.)
2. https://pidruchnyk.com.ua/410-svtova-lteratura-kovbasenko-10-klas.html (дополнительно)
Знайомтесь - Малюк Цахес на прізвисько "Циннобер"!
Зовнішність часто не відповідає духовній сутності людини, адже навіть той, хто здається нам прекрасним, може мати підступний та злий характер і потворну душу. Про це свідчить казка Ернста Теодора Амадея Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер". Чудова повчальна історія, сповнена магії та цікавих елементів. Ернст Теодор Амадей Гофман майстерно описує створений ним світ, населяючи його добрими феями і магами, чарівними істотами і надзвичайної краси рослинами. Цей твір є чудовою сатирою на суспільство, яке схиляється перед красою та розумом. Але при цьому вузьколобе і недалекоглядне.
Немає коментарів:
Дописати коментар